mandag den 12. maj 2014

Uge 17

Mandag
Dagen blev spenderet i Colombo, hvor der blev handlet ind til ugen løb. Derudover fik jeg taget mig tid til at smutte forbi frisøren og få klippet spidserne af (eller måske lidt mere). Det var hvert fald tiltrængt. Om aftenen var der sprogskole  og derefter hygge med nogle venner.

Tirsdag
Hele dagen blev brugt på at studere, da vi havde en aflevering til foodsafety. Afleveringen omhandlede mikrobiologi, hvor vi hver især skulle skrive om 3 forskellige bakterier.

Onsdag
Møde kl 11 med Rute, hvor vi præsenterede vores aflevering. Om aftenen var jeg i biografen med nogle venner og se the amazing spiderman.

Torsdag
Rengøring i løbet af dagen, og om aften ved 9-10 tiden tog jeg ud til lufthavnen for at hente en ven, som skulle besøge mig til mandag.

Fredag
Først på dagen viste jeg min ven rundt i Lissabon. Vejret var fantastisk! Om aften viste jeg hende bylivet.

Lørdag
Vi tilbragte dagen i Colombo og spise aftensmad på the fifties.

Søndag
Tog vi til CasCais og lå ved stranden hele dagen. Om aftenen spiste vi i colombo og tog i biffen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar