mandag den 12. maj 2014

Uge 18

Mandag
Carsten og jeg havde et møde på skolen kl. 11 med pharmacy læren. Så da vi tog metroen ud til skolen fortsatte min ven i metroen ud til lufthaven. 
Efter mødet mødtes jeg med en ven nede i byen, hvor vi gik rundt og nød Lissabon. Derefter tog vi hen i en park nær praça do comércio.
Om aften var der sprogskole, men da jeg kom derhen viste det sig at læren ikke var kommet. Vi blev af en anden lære sat til at lave nogle opgaver på computer i deres computer rum - ikke voldsomt spændende, men okay lærerigt.

Tirsdag og onsdag
Studie dagen lang

Torsdag
Da det var d. 1 maj og derfor arbejderes kampdag, var alting lukket - vi skulle derfor ikke i skole heller. Der var en demonstration omkring alameda, hvor de skidrede deres utilfredshed overfor regeringen. Da jeg havde været i byen aftenen før, slappede jeg derfor af.

Fredag
Kl 11 havde vi møde med pharmacy læren og ved 2 tiden med foodsafety læren.

Lørdag
Stranden hele dagen og ud at spise om aften.

Søndag
Colombo og parken

Ingen kommentarer:

Send en kommentar